«CRM»
Iulie 2015
Sistem CRM proiectat individual pentru utilizarea internă a unei companii masive.
Specialiștii noștri au realizat un sistem de flux de lucru intern cu distribuție dinamică în funcție de drepturile utilizatorului.
UX/UI design Proiectarea design-ului de user interface în care comoditatea (UX) și aspectul (UI) sunt la fel de importante. Detalii
Panou de administrare individual Panoul de control al site-ului web care se reglează individual. În același timp, orice persoană care nu are abilități de programare poate lucra cu aceasta. Detalii
SMS mesaje Notificări SMS tranzacționale și de marketing către utilizatorii site-ului web Detalii
Marketing prin e-mail Trimiterea de scrisori speciale prin e-mail. Atunci când este utilizată corect, această caracteristică vă va ajuta să construiți relații cu clienții, precum și să vă stimulați vânzările. Detalii
Sistem de interviu și vot Abilitatea de a chestiona utilizatorii și de a elabora un rezultat general Detalii
Grafice, rapoarte Prezentarea oricăror date, de exemplu, rezultatele sondajului sub formă de grafice și alte rapoarte vizuale Detalii
Integrarea telefoniei IP Posibilitatea de a primi date despre apeluri direct în panoul de administrare al site-ului. Detalii
Urmărirea angajaților prin birouri Posibilitatea de a vizualiza raportul despre cine și pe care ușă a intrat, în panoul de administrare al site-ului. Detalii
Dezvoltare backend Dezvoltarea funcționalității părții interne a site-ului web, care, de regulă, nu este vizibilă pentru utilizatorul mediu, dar joacă un rol important în asigurarea funcționarea site-ului. Detalii
Dezvoltare frontend Aspectul site-ului web este dezvoltarea unei interfețe pe care utilizatorul o vede și apoi interacționează prin deschiderea unei pagini web. Detalii
Înregistrare prin rețelele sociale (Fb / Google / altele) Înregistrare rapidă pe site, folosind rețelele de socializare (autorizare în 2 clicuri). Detalii
Integrare CRM (solicitări / clienți potențiali / produse / etc.) Conexiunea dintre site-ul web și sistemul CRM în care sunt procesate comenzile, clienții, bunurile, serviciile Detalii
Separarea drepturilor de acces Posibilitatea partenerilor de a se conecta la site și de a obține acces la funcții suplimentare sau prețuri prioritare Detalii